اخبار روزفوتبالورزشی

بهترین بازیکنان فوتبال جهان در رده بندی سال 2022

بهترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند؟ پاسخ هرگز مورد توافق قرار نخواهد گرفت، هرگز به طور کامل حل نخواهد شد، هرگز به طور قطعی تصمیم گیری نخواهد شد.

طبیعتاً، ما فکر می‌کردیم که ایده خوبی است که حداقل بهترین‌های بهترین‌های فوتبال جهان را جمع‌آوری کنیم.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو 20 سال است که حکمرانی می کنند، اما سلطنت آنها در معرض تهدید فزاینده ای از سوی ستاره های نسل بعدی قرار گرفته است که امید زیادی برای رسیدن به اوج دارند.

ما لیست خود را بر اساس عوامل مختلفی تنظیم کرده ایم. ما فرم کوتاه‌مدت را در نظر گرفته‌ایم، اما فصل‌های قوی یا ضعیف 2021/22 در بسیاری از موارد نادیده گرفته شده‌اند تا بازیکنانی که سابقه طولانی در عملکردهای باورنکردنی دارند در اولین فرصت کنار گذاشته نشوند.

جوایز، قدرت لیگ‌ها، آمار خام، جادوی غیرقابل اندازه‌گیری و تعداد زیادی از جنبه‌های دیگر گرد هم آمده‌اند تا معیارهای ما را برای فهرست تشکیل دهند، و ما می‌دانیم که شما از صمیم قلب با ما مخالف خواهید بود.

برای اینکه اشتهای شما را بیشتر باز کنیم، برای نشان دادن قدرت مطلق 10 تیم برتر، روبن دیاس و ویرجیل فن دایک، غول خلاق منچستریونایتد، برونو فرناندز و نیمار، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن را از رده بندی خود حذف کرده ایم.

RadioTimes.com لیست قطعی ما از 10 بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2022 را برای شما آورده است.

10. کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد)
رونالدو یکی از لغزنده های بزرگ در این لیست است که قبلاً به مدت بیش از یک دهه در بین دو نفر اول قرار داشت.

به جرات می توان گفت بهترین روزهای او با نزدیک شدن به آخرین بازی های حرفه ای خود پشت سر گذاشته است، اما شرم آور نیست و او همچنان ابزاری مرگبار در زرادخانه یونایتد است.

رونالدو از وینگر سریع به مهاجم میانی طلسم تبدیل شده است و زمانی که صحبت از خونسردی خود و زدن گل های کلاچ در هنگام مرگ به میان می آید، یکی از بهترین ها در تجارت باقی می ماند.

9. ترنت الکساندر-آرنولد (لیورپول)
مقایسه مستقیم بین مدافعان، هافبک ها و مهاجمان سخت است، اما از بسیاری جهات، نقطه قوت الکساندر-آرنولد این است که او در هر یک از این حوزه ها عمل می کند.

او به ندرت از عقب دستگیر می شود، او می داند که چه زمانی باید در وسط پارک به عقب و جلو درایو در داخل و خارج از مالکیت، و هنگامی که او به توربو شارژرها ضربه می زند، می تواند خط را بچرخاند و صلیب های عالی را در صورت درخواست تحویل دهد. .

الکساندر-آرنولد بهترین مدافع کناری جهان است و بسیاری از موفقیت های اخیر لیورپول از تاثیر مستمر او در بازی ها سرچشمه می گیرد. بهترین قسمت؟ او فقط 23 سال دارد.

8. کریم بنزما (رئال مادرید)
بنزما پس از گذشت تقریباً دو دهه از بازی، بازگشت پررونقی به لیست داشته است زیرا او همچنان به لذت بردن از تابستان هندی ادامه می دهد.

طلسم رئال مادرید در سال‌های اخیر توسط مادریدی‌ها برای نام‌های ثروتمند به سبک کهکشانی نادیده گرفته شده است، اما آنها همیشه به مرد فرانسوی قابل اعتمادی برمی‌گردند که یکی از بهترین فصول دوران حرفه‌ای خود را در فصل 2021/22 تجربه می‌کند.

او این لیست را بر اساس 17 گل خود در 21 بازی لالیگا در این فصل ثبت نکرده است، او قبل از این فصل، سه فصل پشت سر هم با 20 گل به ثمر رسانده است و تعداد پاس گل هایی که نشان دهنده میزان کار او است. ، از خودگذشتگی و تأثیر در تعیین موفقیت مادرید.

7. هری کین (تاتنهام)
[سپر را بلند می کند] ما می دانیم که این یکی می تواند کمی گرم باشد، اما با وجود تمام مصیبت های هری کین در فصل 2021/22 تاکنون، او به سادگی یکی از بهترین مهاجمان جهان است و به خوبی شایسته جایگاهش در جدول بالای جدول از نظر جهانی است. استعدادها در کل

کین هر بار که در یک فصل بیش از 30 بازی در لیگ برتر برای تاتنهام انجام داده است، به راحتی بیش از 20 گل به ثبت رسانده است. در طول مبارزات دیگر، که به شدت با آسیب دیدگی مواجه شده بود، او هنوز آمارهای بزرگی را به ثبت رسانده است.

هر چند طلسم انگلیس چیزی بیش از آمار خام است. دامنه پاس‌های او، تکنیک، دید و توانایی‌های بازی‌سازی‌اش، او را تقریباً از هر مهاجم دیگری روی کره زمین متمایز می‌کند. او یک استعداد ظالمانه است که شایسته کسب جام در قفسه خود است.

6. ارلینگ هالند (دورتموند)
ما به اولین بازیکن لیست می رسیم که پتانسیل فوق العاده قوی دارد تا ظرف چند سال به جایگاه مقدس شماره 1 این لیست برسیم.

هالند از زمان حضور در صحنه فوتبال حرفه ای بسیار باشکوه بوده است. او در ردبول سالزبورگ پرکار بود و در حال حاضر با پیراهن دورتموند، بوندسلیگا را به سخره می گیرد.

در 6’4″، او قدرتی است که کمتر کسی می تواند آن را مهار کند. در دو فصل و نیم بین تابستان 2019 تا شروع سال 2022، هالند 72 گل در 71 بازی لیگ به ثمر رسانده است. او برای بهترین ها آماده است. .

5. کیلیان امباپه (PSG)
رقیب اصلی هالند برای کسب عنوان “بهترین بازیکن جهان” بدون شک کیلیان امباپه است. چهار بازیکن برتر این فهرست همگی 29 سال به بالا هستند و راه را برای تسلط فرانسوی برای سال‌های آینده هموار می‌کنند.

او به شتابی می بالد که دلوران داک براون را شرمنده می کند و در سن 23 سالگی او 88 گل در 100 بازی لیگ PSG و 24 گل در 53 بازی ملی فرانسه به ثمر رسانده است.

وقتی امباپه به سمت شما می دود، کاری جز گریه کردن و دعا کردن برای کمک نمی توانید انجام دهید. کنترل نزدیک او در رتبه دوم قرار دارد و توانایی تکمیل بالینی، مهره ای بر کیک است.

4. محمد صلاح (لیورپول)
از نظر فرم محض، صلاح احتمالاً در حال حاضر شماره 2 جهان است، اما ما سعی می کنیم طیف وسیعی از معیارها را در اینجا در نظر بگیریم.

دوندگی مستقیم صلاح را می‌توان از نظر بدبین‌های فوتبالی امری ابتدایی تلقی کرد، اما نمی‌توان تاثیرگذاری او را انکار کرد. تعداد کمی از بازیکنان بهتر در جهان وجود دارند که بتوانند توپ را از عرض بیرون بیاورند و با سرعت از عرض – یا داخل – جعبه عبور کنند.

او طلسم لیورپول، نماد آنها، پادشاه مصر آنهاست. او ممکن است بعدها در دوران حرفه ای خود نسبت به بسیاری از نام های فوق ستاره شکوفا شده باشد، اما بدون شک به عنوان یکی از بزرگان تمام دوران لیگ برتر باقی خواهد ماند.

3. کوین دی بروین (من سیتی)
از نظر فرم خام، صلاح باید جلوتر از دی بروین بنشیند، اما از نظر بسته کامل، مجموعه مهارت، توانایی فنی، شایستگی های فیزیکی و سرسختی ذهنی، دی بروین ممکن است بازیکن شماره 1 کامل جهان امروز باشد.

او بهترین پاسور فوتبال در تاریخ لیگ برتر است و برخی از افتضاح ترین پاس هایی را که تا به حال دیده اید را انجام داده است. علاوه بر ایجاد گل، او همچنین می تواند تورها را از پایه آنها جدا کند.

همه اینها خوب و خوب است، اما چیزی که واقعاً دی بروین را از جمعیت بازیکنان مشابه متمایز می کند، سرعت و بدنی شگفت انگیز اوست. این بازیکن بلژیکی قوی‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید و با تمام قدرت، او یک حرکت سریع در فوتبال است. او به سادگی همه چیز را دارد.

2. روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)
لواندوفسکی خوش فرم ترین بازیکن حال حاضر جهان است و هیچ شکی در آن نیست. و مدتی است که بوده است. این یک شرمساری بزرگ به نظر می رسد که او در دوران حرفه ای خود توپ طلا را بلند نکرده است.

نماد لهستانی دارای مجموعه ای متعادل از سرعت، قدرت و توانایی فنی است و حرکت او در جعبه عالی است. موقعیت او همیشه روی نقطه است و کسی نیست که بخواهید در موقعیت تک به تک به او اعتماد کنید.

ما می دانیم که همه چیز به آمار خام مربوط نمی شود، اما می خواهیم تعدادی اعداد داغ لواندوفسکی را در اختیار شما بگذاریم. او 328 گل در 357 بازی در تمامی رقابت‌ها برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است، از جمله 41 گل بوندسلیگا در تنها 29 بازی فصل گذشته. او در حال حاضر میانگین بیش از یک گل در هر بازی در این فصل نیز به دست آورده است.

1. لیونل مسی (PSG)
اما، رونالدو به رتبه دهم سقوط کرد؟ صدای گریه تو را می شنوم هیچ تلاشی برای پنهان کردن این واقعیت وجود ندارد که لیونل مسی دقیقاً در این فصل دنیا را در پاریس روشن نکرده است، اما نیم فصل متوسط ​​نسبی نباید 15 سال سلطه مطلق را از بین ببرد.

شکی در این نیست که رونالدو و مسی در کنار دیگو مارادونای بزرگ فقید، در بین سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال تاریخ ثبت خواهند شد، اما در حالی که نقش رونالدو تا حدودی کمرنگ شده است، ما همچنان شاهد این بازی هستیم. نسخه چاق مسی، با وجود فرم بدش.

مسی پس از آخرین فصل خیره کننده در بارسلونا و در نهایت پس از بردن جام با آرژانتین، برنده توپ طلا است. هرگز نباید به تأثیر او شک کرد و هرگز نباید استعداد او را کمرنگ کرد.

اگر او تا پایان فصل روی دنده کلیک نکند، ممکن است فهرست را پایین بیاورد، اما در حال حاضر، اگر یک بازیکن در جهان وجود داشته باشد که بخواهید برای تیم فوتبال خود بازی کنید، فقط یک بازیکن در جهان وجود دارد. نامی که از لبانت می افتد: لئو.

شما می‌توانید بهترین‌های ورزشی را نیز در سایت ما مشاهده و بررسی کنید.

بهترین بازیکن فوتبال جهان کیست؟
لیونل مسی همچنان پادشاه بلامنازع دنیای فوتبال است، هرچند احمقانه است که در فصلی که او با پاری سن ژرمن تا اینجای کار انجام داده است، ابهام نکنیم.

تیم فرانسوی نزدیک‌ترین چیزی است که به یک FIFA Ultimate Team XI در دنیای واقعی که احتمالاً می‌بینید، نزدیک‌ترین چیز است، و همانطور که بازیکنان می‌دانند، شیمی زمان می‌برد.

او به عنوان یک استعداد فردی و بر اساس تقریباً دو دهه داده های سرد و عینی و جادوی گرم و غیرقابل سنجش، بهترین است. نه تنها بهترین در حال حاضر، بلکه بهترین تمام دوران.

منبع:

radiotimes.com

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا